top of page

Какво ще стане, ако още сега се откажете от цигарите?


пушене цигари тютюн отказ тревожност

Ако сте опитвали вече много пъти, но не сте успявали - вероятно не сте намерили онова, което ще ви мотивира да откажете цигарите. Аз спрях, след като преживях спонтанен аборт. Тогава реших, че ще направя каквото зависи от мен, за да осигуря добра среда за моето бебе, за да остане с мен.

не пуша вече алън кар отказване цигари

Не съм чела тази книга, но съм виждала поне 10 върли пушачи да я четат и да спират да пушат - наистина е невероятно, но това е самата истина. Винаги я препоръчвам. От тези 10, двама или трима започнаха след няколко месеца да пушат отново, но въпреки всичко - това беше голям напредък за тях, така че - защо не опитате и вие?


За хора с тревожни разстройства цигарите са буквално отказ да се възстановите - съжалявам, че съм толкова крайна, но действително - няма как да не осъзнавате, че с толкова много вредни вещества в цигарите - вие се чувствате още по-зле. Зная, че трудно се отказват - аз самата пушех 15 години. Затова предлага този вариант с книгата, поне може да е някакво начало, нали?

Какво ще стане, ако още сега се откажете от цигарите?

След 20 минути кръвното ви налягане ще се нормализира;

След 8 часа нивото на въглеродния окис в кръвта ще намалее наполовина, а нивото на кислорода ще влезе в норма;

След 48 часа ще намалее рискът от инфаркт. Организмът ви ще се прочисти от никотина и вкусът и обонянието ви ще се възстановят;

След 72 часа ще спадне напрежението във вашите бронхи и ще се увеличи мощта на белите дробове;

След 2 седмици кръвообращението ви ще се ускори и ще продължи да се подобрява през следващите 10 седмици;

След 3-9 месеца кашлицата и проблемите с дишането ще изчезнат, тъй като ще се увеличи обемът на белите дробове с 10%;

След 1 година рискът от инфаркт ще спадне наполовина;

След 5 години вероятността да получите удар ще бъде същата като при непушач;

След 10 години вероятността да развиете рак на белите дробове ще бъде същата като при непушач.

Източник: http://patishta.net/, http://jim.alle.bg

TAGS

bottom of page