top of page

Срещнах се с психолог - изписа ми хапчета... какво да правя?


хапчета антидепресанти антипсихотици лечение тревожност


Здравей, Петя! Срещата с психолога мина много странно.Оше в началото когато започнах да и разказвам за преживаното тя каза - Паническо разтройство. Предсписа ми FLUANXOL в минимална доза. Каза че това не било антидепресант... Каза ми, че иска първо да се успокоя и да го осмисля и след това да поговорим по надълго. След 15 дни иска пак да се видим. Не знам, дали това е правилния подход (надявам се ти да ме посъветваш).

Петя

Ох, тези доктори... И при мен минаха така двата ми опита за среща с психолози - психиатри. И двамата ми казаха същото - вземи пий тия АД, че да се успокоиш, а после ще поговорим. Ти сама трябва да си вземеш решението, дали да пиеш или не - аз не мога да ти кажа. Това е лично решение. Това, което мога да кажа е следното:


Първо - ти сама прецени дали си толкова зле, че да не можеш да мислиш и да работиш върху себе си, без подобен тип хапчета.


Второ - ако решиш да минеш към АД или антипсихотици - каквито са явно твоите - да го направиш с ясното съзнание, че те няма да ти решат "проблема", а само ще блокират симптомите ти на паническо разстройство, т.е. хубаво би било да използваш това време да работиш върху себе си.


Трето - винаги и без изключение проверявай максимално много информация за хапчетата, които ти изписват. В момента си пиша с друго момиче, което е било, като опитно зайче по повод изписваните й лекарства и при опит да лекува една сравнително лека депресия си е докарала пр и куп други след него. Така че - най-малкото - чети листовките, ако имаш въпроси - ще питаш доктора, без да се притесняваш. Ако той не иска да ти отговаря - тогава той не е твоят доктор.


Прочети повече за тия хапчета и питай докторката, в случай, че имаш въпроси. Друго, за съжаление, не бих могла да ти кажа. Ти, според своето усещане в момента, е нужно да решиш.


Прегръщам те силно! Успех!

TAGS

bottom of page