top of page

Аз обичам своето паническо разстройство, защото...


истинска споделена история уроци паническо разстройство

Проблемът на повечето хора е, че не обичат да говорят за паническото си разстройство.

АЗ ОБИЧАМ своето пр и този факт ме прави спокойна, държи ме в равновесие, не се срамувам от него. Когато започнаха проблемите при мен - паническото разтройство, па, агорафобия, социална фобия, страх от припадъци, от болести и други подобни, се налагаше да си стоя в къщи постоянно, защото ме беше страх да изляза.

В един момент реших, че дори и да съм социален инвалид, трябва поне да бъда полезна за себе си...и така започнах да се занимавам с нокти. По-късно се превърна в моя професия и съм много щастлива от този факт. Имам висше икономическо образование, имах много примамливи оферти за работа, но просто не ми е в кръвта. Харесва ми да се занимавам с това, което в момента работя- професията ми е истинска утеха...защото я обичам. Не съм изкарала нито един ден курс за маникюр или фризьорство,но и двете си ги работя с удоволствие и лекота.

Беше ми трудно в началото, когато започвах работа по салоните. Доста хора не ме разбираха защо днес ще си тръгна по-рано например. Като им кажех,че имам па и ме гледаха неразбиращо. Обиколих много салони, научих много за занаята и в един прекрасен ден имах смелостта да изтегля кредит(който още изплащам) и да си отворя свой собствен салон. Свикнах и се нагодих към пр-то,съобразявам се с него. По-добре да се съобразявам с нещо, което не е материя, отколкото с някой човек или шеф, който не ме разбира.

Страдам от пр от много млада, бях на 20 и вече14 години съм с тази диагноза,но ако ми подейства и в друга среда на развитие,както в тази - бих искала цял живот да съм с пр. Ако ще ме развива интелектуално,професионално и духовно не искам да го загубя. Винаги съм казвала:"Аз обичам своето пр, защото то ме направи,човек,който нямаше да бъда,ако пр го нямаше. Не казвам,че ми е приятно да имам па или временните сезонни депресии, все пак не съм мазохист,но аз не мразя своето пр. Обичам го,защото то ме направи такава, каквато съм в момента"!!! П.П. Обичайте го и вие и ще ви е доста по-леко - гарантирам ви.

Екатерина Новакова

TAGS

bottom of page